this is our wasteland
 
HomePortalCalendarFAQRegisterLog in



Share
 

 hello from that guy

Go down 
AuthorMessage
that guy
Newbie
Newbie


Posts : 19
Rep : 1
Join date : 2011-08-07

hello from that guy Empty
PostSubject: hello from that guy   hello from that guy EmptySun Aug 07, 2011 3:39 pm

hey, im that guy, mechanic by day, cat by night(and occasional axe murderer). i just thought id take this opportunity to say hi.... so uh HI. i dont really know what else to say so ill leave it there i supose.

catch yas
that guy
Back to top Go down
obscene.rainbow
Admin
obscene.rainbow

Posts : 66
Rep : 3
Join date : 2011-08-04
Age : 29
Location : melbourne

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptySun Aug 07, 2011 3:43 pm

AxeMurder?? Shocked when did you take on that profession? lmao
Back to top Go down
that guy
Newbie
Newbie


Posts : 19
Rep : 1
Join date : 2011-08-07

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptySun Aug 07, 2011 3:44 pm

obscene.rainbow wrote:
AxeMurder?? Shocked when did you take on that profession? lmao

i like to think of it more of a hobby then a profession
Back to top Go down
obscene.rainbow
Admin
obscene.rainbow

Posts : 66
Rep : 3
Join date : 2011-08-04
Age : 29
Location : melbourne

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptySun Aug 07, 2011 3:53 pm

niiiice how many axes have you murdered?
Back to top Go down
that guy
Newbie
Newbie


Posts : 19
Rep : 1
Join date : 2011-08-07

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptySun Aug 07, 2011 3:57 pm

obscene.rainbow wrote:
niiiice how many axes have you murdered?

only 2 at the moment
Back to top Go down
obscene.rainbow
Admin
obscene.rainbow

Posts : 66
Rep : 3
Join date : 2011-08-04
Age : 29
Location : melbourne

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptySun Aug 07, 2011 4:02 pm

get on that shit boy
Back to top Go down
that guy
Newbie
Newbie


Posts : 19
Rep : 1
Join date : 2011-08-07

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptySun Aug 07, 2011 4:03 pm

obscene.rainbow wrote:
get on that shit boy

nah im a cat tonight, meow
Back to top Go down
JaneVisions
Admin
JaneVisions

Posts : 69
Rep : 1
Join date : 2011-08-04
Age : 23
Location : Melbourne, Victoria

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptyMon Aug 08, 2011 11:09 am

no homo
Back to top Go down
https://www.facebook.com/alec.devries
obscene.rainbow
Admin
obscene.rainbow

Posts : 66
Rep : 3
Join date : 2011-08-04
Age : 29
Location : melbourne

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptyMon Aug 08, 2011 12:29 pm

that guy wrote:
obscene.rainbow wrote:
get on that shit boy

nah im a cat tonight, meow

you're always a cat!
Back to top Go down
that guy
Newbie
Newbie


Posts : 19
Rep : 1
Join date : 2011-08-07

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptyMon Aug 08, 2011 2:35 pm

obscene.rainbow wrote:
that guy wrote:
obscene.rainbow wrote:
get on that shit boy

nah im a cat tonight, meow

you're always a cat!

im a cat by night motherfucker!
Back to top Go down
obscene.rainbow
Admin
obscene.rainbow

Posts : 66
Rep : 3
Join date : 2011-08-04
Age : 29
Location : melbourne

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptyMon Aug 08, 2011 2:42 pm

afro well i have an afro
Back to top Go down
that guy
Newbie
Newbie


Posts : 19
Rep : 1
Join date : 2011-08-07

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptyMon Aug 08, 2011 3:48 pm

obscene.rainbow wrote:
afro well i have an afro

oh yeah well i have a... oh damn im out of things that i have FUUUUU
Back to top Go down
Izetta50
Mime
Mime


Posts : 3
Rep : 1
Join date : 2011-12-05

hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy EmptyTue Dec 06, 2011 2:31 pm

hello..
Wt is up??.., Razz
Back to top Go down
Sponsored content




hello from that guy Empty
PostSubject: Re: hello from that guy   hello from that guy Empty

Back to top Go down
 
hello from that guy
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
wasted society  :: welcome to the family :: members-
Jump to: